Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Víte co je to stát, nevíte? Mě president neukradl.

5 5
možnosti
LJ

Kdo by vás taky chtěl. :-P

6 2
možnosti
PK

P61a55v23e13l 39K37r61á96l

13. 4. 2016 14:58

Velmi dobře napsánoR^Karma

11 5
možnosti
MN

Milá paní, těch co se chtějí zviditelnit házením špíny na pana prezidenta Zemana je už moc. Je to pak inflační a odměny pro všechny prostě nelze mít.

A nějak jste zapomněla i na pana Havla, který podpořil Schwarzenberga v jeho sporech o vlastnictví lesů dříve spadajících pod Státní lesy Benešov, Písek,... Nebo svou kamarádku falšující v katastru údajné vlastnictví nemovitosti na Hradčanech, případně to jak zničil slovenský zbrojní průmysl.....Rv

11 11
možnosti
SB

Dal milost otcovrahovi Odložilovi jenom proto, že se kamarádil s jeho matkou.

9 0
možnosti
JT

Mila pani, prectete si, prosim, Ustavu. Pak nebudete psat podobne nesmysly a doctete se ze president je opravdu beztrestny a ze je vrchnim velitelem vseho, co ma zbrane - snad s vyjimkou myslivcu a zlocincu.

9 4
možnosti
RC

odkdy je prezident vrchni velitel policie?

2 1
možnosti
JC

Zemana jsem nevolil, ale bude-li znovu kandidovat, volit ho budu.

Přesvědčil mne, že je dobrým presidentem.

15 11
možnosti
PK

P46a27v82e69l 18K33u34l95a

13. 4. 2016 14:41

Takže to zkusím znovu: Tři dny už se tu v diskusích ptám, čím konkrétně Zeman prospěl naší zemi a jakými konkrétními kroky přispívá k řešení imigrační krize. Čestné slovo, že mi ještě nikdo neodpověděl.

13 7
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1740x
Jsem obyčejná žena toužící po životě v zemi, kde je normální nebát se a nekrást, nikoliv nebát se krást. Jsem matka, která vychovává své děti v duchu poctivých zásad a přitom si není jistá, zda jím tím vlastně neubližuje.

Seznam rubrik